...vše o naší malé Liliance

Šťastný je třeba i ten, kdo se při západu slunka těší na zářící hvězdy...
Štěstí je pocit, kdy Tě netíží zlé myšlenky, nedohánějí tě špatné skutky, neřešíš chybnou minulost, ale užíváš si okamžiku, protože ti dává pocit, který tě uklidňuje. Co si pod tímto slovem představíte Vy?

zdenkaporizkova@seznam.cz

 

Nesplněná přání jsou krásná, protože trvají. Je-li přání splněno, hyne.

 

 

 

Anketa

Přemýšlíte o dárcovství kostní dřeně?

Ve školce

28.01.2010 12:33

..koho by to napadlo, že ten malý uzlíček, který se nám narodil...bude najednou chodit, mluvit...říkat nechci, nebudu..a na otázku.."..Lilinko, co tam zase vyvádíš??, odpovídat  "NIC, maminko....!",

čas letí, ani se nestihneme nadechnout a je tu první den ve školce...jediný, kdo to ráno plakal, jsem byla já..hrozně mě dojalo, že ta naše maličká cácorka už vlastně není zase tak malinká:-)) a vydrží být celý den někde jinde, než s mámou a s tátou..chjoo, ten čas...

 

...zatím chodí na 5dní v měsíci, naprosto spokojená, ráno v šatně mi dá letmou pusu a řekně "Avooj,  mamííí.." a už běží k ostatním dětem a odpoledne má radost, že nás vidí a radostně k nám běží a objímá nás.. školičku bere jako velké zpestření..a dneska ráno mi špitala do ucha, že pojedou s dětmi na výlet...ale pssst, je to tajemství:-))...!!!

Chtěla bych poděkovat všem hodným tetám  v "naší" školičce MŠ Arbesova, i já bych ráda chodila do školičky:-)...už když tam přijdeme vyzařuje ze všeho pohoda, klid a vyrovnanost..a všude pobíhají spokojené děti:-),každý měsíc je naplánováno spousta akcí pro děti, vystoupení, slavnosti..zpívání a tančení... tak to má být,

takže jedno veliké DÍKY za nás všechny rodiče♥

 

Dnešek je zítřek včerejška.