...vše o naší malé Liliance

Šťastný je třeba i ten, kdo se při západu slunka těší na zářící hvězdy...
Štěstí je pocit, kdy Tě netíží zlé myšlenky, nedohánějí tě špatné skutky, neřešíš chybnou minulost, ale užíváš si okamžiku, protože ti dává pocit, který tě uklidňuje. Co si pod tímto slovem představíte Vy?

zdenkaporizkova@seznam.cz

 

Nesplněná přání jsou krásná, protože trvají. Je-li přání splněno, hyne.

 

 

 

Anketa

Přemýšlíte o dárcovství kostní dřeně?

Úplné začátky

23.01.2010 15:22

...úplně na dně??

...tohle píšu díky Veronice, písla komentář a mě se v hlavě zpětně rozjel sled údálostí, které následovaly po vyřčení diagnozy..

Především tedy první návštěvy na stacionáři hematoonkologie v Motole.

Začaly jsme tam s Liliankou jezdit od ledna 2008, trvalo my asi tři měsíce, než jsem si "zvykla" na to, co se tam odehrává, na příběhy dětí, které s námi čekaly na stacionáři...člověk tam zahazuje za hlavu vše nicotné a nepodstané...najednou je důležité jen to jedno..zdraví..přání a vůle se uzdravit...a slovo zdraví je tam sklońováno ve všech pádech...vyřčeno i nevyřčeno...

Nedokázala jsem odjet, aniž bych nebrečela, vůbec jsem nebyla připravena na to, co se tam v té budově odehrává..hlavou se mísí lítost, otázky proč?jak je to jen možný?proč tak malé děti musí takhle trpět a kde je ta spravedlnost? a existuje tedy nějaký Bůh..?

Musím napsat, že všechny děti, které jsme tam potkaly, jsou neuvěřitelně silné, veselé, s krásnou dušičkou...a obrovskýma smutnýma očima...

A díky všem rodičům, které jsem měla možnost poznat, jsem pochopila, že nemá smysl utápět se ve smutku, otázkách a pochybnostech, musí se bojovat, a doufat, být veselý, pozitivní a brát věci, tak jak přicházejí, ikdyž to kolikrát není zrovna nejsnadnější, žít každý den naplno...stojí to za to:-)♥

 

 

 

Někdy se zdá, že se tíha situace nedá unést, je jí příliš, ale bolest přesto patří k životu, bez ní by nebylo naděje, a velikost a život by byl jenom pošetilostí.