...vše o naší malé Liliance

Šťastný je třeba i ten, kdo se při západu slunka těší na zářící hvězdy...
Štěstí je pocit, kdy Tě netíží zlé myšlenky, nedohánějí tě špatné skutky, neřešíš chybnou minulost, ale užíváš si okamžiku, protože ti dává pocit, který tě uklidňuje. Co si pod tímto slovem představíte Vy?

zdenkaporizkova@seznam.cz

 

Nesplněná přání jsou krásná, protože trvají. Je-li přání splněno, hyne.

 

 

 

Anketa

Přemýšlíte o dárcovství kostní dřeně?

Poděkování

26.01.2010 11:59

..chtěla bych Vám všem poděkovat,-mým rodičům, Slávince, Veronice a Káje, všem známým a kamarádům a všem neznámým..za ta krásná povzbuzující slova, mailíky a vzkazy tady v komentářích..pevně věříme, stejně jako Vy všichni, že se nakonec vše v dobré obrátí a Lilinka Sluníčko♥  se uzdraví:-)!

..jeden za všechny a všichni za jednoho...Lucinko, díky, moc díky, mám Tě ráda♥

"Zdeni, když tak na to koukám, mrzí mě že jsem nenapsala dřív,ale když chci napsat, najednou mi všechny slova přijdou úplně hloupý, protože nedokážu napsat to co chci říct a vlastně nedokážu říct co myslím,vždycky pak všechno vymažu a jen na Vás myslím, neustále, každý den, koukám jestli si připojená a co asi děláte? jsem ráda když pak napíšeš, ty stránky jsou moc hezký a je třeba aby všichni věděli co se kolem děje, ale většinou ti co by to měli číst, ty se k tomu asi nedostanou.Moc Vám držím pěstičky a myslím na Vás, zatím pa,pa Lucka s rodinou i moje mamka na Vás myslí, všichni, musím to poslat jinak bych to zase vymazala..

Ještě jednou moc díky, jsem ráda, že při nás stojíte:-), myslím, že teď už nebudu psát nic smutnýho, dost bylo vzpomínání...teď tu bude veselo:-)

Krásnej dník Vám všem přejeme a mějte se rádi♥!!!

Zdenka

To, co daruješ je navždy Tvé.

To, co si ponecháš pro sebe, je navždy ztracené...(Ibrahim -Monsieur Ibrahim et les fleurs du -Můj učitel Ibrahim)