...vše o naší malé Liliance

Šťastný je třeba i ten, kdo se při západu slunka těší na zářící hvězdy...
Štěstí je pocit, kdy Tě netíží zlé myšlenky, nedohánějí tě špatné skutky, neřešíš chybnou minulost, ale užíváš si okamžiku, protože ti dává pocit, který tě uklidňuje. Co si pod tímto slovem představíte Vy?

zdenkaporizkova@seznam.cz

 

Nesplněná přání jsou krásná, protože trvají. Je-li přání splněno, hyne.

 

 

 

Anketa

Přemýšlíte o dárcovství kostní dřeně?

Obyčejně neobyčejný den

01.02.2010 12:56

..dnes nemáme v plánu nic vyjímečného, Lilianka právě teď usnula, já se tu prokousávám papíry, ale přesto všechno..musím to napsat..nedá mi to- mám velkou radost...

Iwusko:-), vím, že sem brzy nakoukneš...tohle je psáno pro Tebe, Míru a Tvoje kamarádky...a ta růže dole je pro Vás, Díky♥

Dnes  mi přišla milá zpráva přes Skype od Ivči..." už se s jednou kámoškou domlouvám , že pojedeme do Brna se přihlásit do registru a snad se přidá i Míra."

 

Jsem ráda, celý den mám úsměv na rtu,

 ...tak přeci  to moje jen tak psaní není marný...ikdyby tohle byli první a zároveň poslední lidičky, které jsem nepřímo oslovila, zamysleli se nad tím, že můžou pomoci naprosto nezjištně někomu cizímu, neznámýmu...ten svět není zase tak špatnej a zkaženej, jak se povídá:-)

Moc vám děkuji a Míro, neboj, určitě to zvládneš:-)...

...ještě musím dopsat...je 20hodin večer..a další zpráva od¨Bednářů:-)..

.."no moc krásně jsi to napsala, už nás je 5 :))))..."

Co je dobré? - Všechno, co v člověku zvyšuje cit k moci, vůli k moci, moc samu. Co je špatné? - Všechno, co pochází ze slabosti. Co je štěstí? - Cítit, že moc vzrůstá - že překonáváme překážku!